+386 (0) 599 46 7 49

brezplačna dostava že od 20€ nakupa

 

 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne strani QLZOO so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino QLZOO (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje ULTIMAKS, Klara Rozina s.p., Šlandrova ulica 5A, 1235 Radomlje, matična št.: 6594115000, ID št. za DDV: SI 17757207, TRR: SI56 0310 4100 0749 098 (SKB banka d.d.), ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; pogoje za odstop; podatki o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

PLAČILO

Na voljo je več možnosti plačil in sicer:

Paket plačate ob dostavi, ko ga dostavljalec dostavne službe prinese na vaš dom. Za plačilo po povzetju se dodatno plača odkupnina v znesku 1,60 EUR (odkupnino zaračuna QLZOO pri izdaji računa). Plačilo po povzetju je možno samo z gotovino.

  1. Plačilo po povzetju
  2. Plačilo po predračunu
  3. Plačilo preko PayPal storitve

Celoten znesek kupnine poravnate v 5 (petih) delovnih dneh z bančnim nakazilom na TRR QLZOO (pred dostavo izdelka). Drugega stroška v tem primeru ni.
Vse cene v spletni trgovini QLZOO imajo vključen DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

V kolikor kupec ne prevzame naročila in s tem povzroči poslovno škodo ponudniku, lahko ponudnik ob naslednjem nakupu enostransko spremeni način plačila. Ob takem dogodku je možno plačilo  po predračunu ali PayPal plačilo.

 

  • PayPal plačilo

Naročilo plačate preko storitve PayPal. Pri plačilu se zaračuna strošek PayPal storitve v višini 0,35 EUR + 3,4% od vrednosti nakupa. Storitev obračuna spletna trgovina QLZOO pri izdaji računa.

 

DOSTAVA

Strošek dostave
Za nakup nad 20 EUR je dostava brezplačna, saj strošek dostave plača QLZOO. Za nakup manjši od 20 EUR pa znaša dostava 4,90 EUR (znesek obračuna QLZOO). Znesek dostave velja za celotno Slovenijo.

Cena dostave paketa je neodvisna od teže ali vrednosti paketa.

Za naročila in pošiljke izven Slovenije vas prosimo, da nam pošljete mail s povpraševanjem na info@qlzoo.si.

Rok dostave
Paket vam bo dostavil zanesljiv paketni distributer. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati katerokoli dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovnih dni, si bomo pa seveda prizadevali, da paket dobite v najkrajšem možnem času. Pri plačilu po predračunu, bo paket oddan distributerju najkasneje v roku 12 delovnih ur po prejetem nakazilu. Če se zgodi, da izdelka nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Pred dostavo vas bo dostavna služba obvestila preko e-pošte o času in kraju dostave. Če paketa ne prejmete v dogovorjenem roku nas obvestite na info@qlzoo.si, da skupaj ugotovimo, kje se nahaja in kako vam ga čim hitreje dostaviti.

 

POSTOPEK NAKUPA

Uporabnik lahko svoj nakup opravi z registracijo v spletno trgovino QLZOO in tako pridobi uporabniško ime ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Lahko pa nakup opravi tudi brez registracije in svoje podatke vnese ob zaključku nakupa. Obiskovalec z registracijo in vnosom podatkov potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Uporabnik po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Lahko pa pošlje elektronsko pošto na info@qlzoo.si s številko naročila in željenimi spremembami.

2. Naročilo potrjeno
QLZOO potrdi naročilo na ga pošlje v obdelavo, kjer ponudnik, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave ter o načinu nakazila plačila, če je izbira plačila na predračun. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa.

 

NAROČANJE PO TELEFONU ali PREKO ELEKTRONSKE POŠTE

Izdelke lahko naročite tudi preko telefona na telefonski številki 0599 46749 (vsak delavnik med 12:00 in 15:00 uro). Lahko pa pošljete e-mail na naslov: info@qlzoo.si, v katerega napišite:

- ime in priimek
- naslov za dostavo
- način plačila (po predračunu ali po povzetju)
- telefonsko številko
- izbrane izdelke s kodo in količino

 

POLITIKA VRAČIL

Pravica do odstopa od nakupa
V kolikor s produkti ne bi bili zadovoljni ali bi radi odstopili od nakupa, nas je potrebno v roku 14 dni o tem obvestiti preko e-pošte ( info@qlzoo.si). Ob tem vam razlogov za odstop od pogodbe ni potrebno navajati. Naročeno blago nam nato v roku 30 dni od oddanega obvestila o odstopu, v originalni embalaži z priloženim originalnim računom pošljite na sedež podjetja (ULTIMAKS, Klara Rozina s.p., Šlandrova ulica 5A, 1235 Radomlje). Blago mora biti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Podjetje ULTIMAKS, Klara Rozina s.p. vam nato povrne celotno kupnino, vendar pa sami nosite stroške, ki nastanejo z vračilom blaga (strošek vračila/poštnine). Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupcu se izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

 

REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec navedel, če je prodajalec poslal napačne produkte, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, nas morate o tem predhodno obvestiti preko e-pošte ali pa pokličete in se dogovorite z referentom, ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

Vračilo poškodovanih pošiljk
Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije distributerju poštnih pošiljk. To storite tako, da nas obvestite in vam po dogovoru pošljemo dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

 

PRAVNO OBVESTILO GLEDE AVTORSKIH PRAVIC

Spletna trgovina QLZOO in vse vsebine ter podatki objavljeni v spletni trgovini (slike artiklov, grafični in video elementi) so last podjetja ULTIMAKS, Klara Rozina s.p. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah. Prepovedano je kopiranje, razmnoževanje, objavljanje, prenašanje ali kakršenkoli drug način distribuiranja katerih koli podatkov, ki so del spletnega mesta www.qlzoo.com in www.qlzoo.si, razen v primeru danega pisnega dovoljenja s strani podjetja ULTIMAKS, Klara Rozina s.p.

Blagovna znamka QLZOO in logotip sta v lasti podjetja ULTIMAKS, Klara Rozina s.p.

 

VARNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) varujemo zasebnosti naših uporabnikov. Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Uporabnik prevzema vso odgovornost za verodostojnost osebnih in kontaktnih informacij. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Osebne in kontaktne informacije ne bomo uporabili v nobene druge namene in ne bomo jih razkrivali tretjim osebam.

Tako imenovani piškotki (cookies) nam omogočajo vodenje evidence o obiskih. Povedo nam, katere dele portala ljudje obiskujejo in v kakšnem številu. S to tehnologijo se ne zbirajo osebni podatki o posameznih uporabnikih, ampak analiziramo samo skupne informacije. Izključni namen tega je izboljšanje vsebin in uporabe portala.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@qlzoo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je za reševanje sporov pristojno sodišče.

 

POMOČ IN INFORMACIJE

Za vse morebitne informacije in vprašanja se lahko na nas obrnete tudi vsak delavnik med 12:00 in 15:00 uro na telefonsko številko 0599 46749 in vam bomo z veseljem pomagali. Kadarkoli pa lahko pošljete e-pošto na elektronski naslov info@qlzoo.si in prejeli boste odgovor v najkrajšem možnem času.

 

ŽELIMO VAM PRIJETEN NAKUP IN VELIKO UŽITKOV OB NAŠIH IZDELKIH!

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih